fbpx

Tratamente la domiciliu – Subiecte medicale – Recuperare medicala

🔴👉Azi despre ce efect a avut unul din exercitiile Kegel pe care il practic de 3 luni, zi de zi.

🔴👉 Stiti deja dragi prieteni, cei care ma urmariti, ca nu impartasesc nimic din ceea ce nu am experimentat DEJA, pentru ca mi s-ar parea neprofesional sa sugerez o conduita, un remediu etc pe care eu nu l-am testat

🔴👉 Dupa cum stiti acum 3 luni aveam 83,5 kg ( azi 68,5 kg ), dar ce a fost cel mai rau legat de obezitate a fost faptul ca mi s-au agravat anumite probleme de sanatate:
👉 probleme articulare – in special rigiditate pana si la articulatiile coatelor ( datorita lipsei de miscare )
👉 dureri lombo-sacrate datorita slabirii musculaturii paravertebrale
👉 oboseala accentuata ( nu i-a fost usor corpului sa care intr-un an un surplus de 20kg pe care le-am “castigat” 🤪🙈 )
👉 incontinenta urinara ( aproape ) in sensul ca daca aveam senzatia urinarii si nu mergeam la toaleta in acel moment riscam sa pierd urina involuntar – datorita slabirii musculaturii planşeului pelvian sau muşchii pubococcygeus – musculatura responsabila cu sustinerea organelor genitale si urinare
👉 si as putea sa mai continuu cu multe altele care au aparut datorita obezitatii, insa nu vreau sa va plictisesc 🤪, azi vorbim despre ce am reparat datorita acestui tip de exercitiu

🔴👉 Dr. Arnold Kegel, un ginecolog american, a fost primul care a descoperit importanţa bunei funcţionări a muşchilor pelvieni, şi a gândit un program de exerciţii pentru antrenarea acestui set de muşchi.
👉 Orice persoană, indiferent de vârstă sau de sex, poate să execute acest program pentru ca exercitiile pot fi facute mai amplu sau mai limitat dpdv al mobilizarii in functie de disponibilitatea si mobilitatea fiecaruia din acel moment

🔴👉 Practicarea acestor exerciţii:
👉 poate preveni dezvoltarea unor probleme medicale cum ar fi: incontinenţa urinară sau deplasarea vezicii urinare
👉 poate atenua chiar durerile din timpul naşterii şi poate uşura procesul de naştere pe cale naturală, totodată, este facilitată refacerea mult mai rapidă a mamei dupa naştere
👉 muşchii Kegel bine antrenaţi intensifică senzaţiile în timpul actului sexual

🔴👉 Eu personal am reusit prin practicarea zilnica a acestui exercitiu pe care o sa il descriu mai jos:
👉 sa intaresc musculatura planseului, astfel am reusit cresterea tolerantei la senzatia de urinare – problema a disparut complet in 3 luni
👉 am intarit musculatura paravertebrala – au disparut complet durerile lombosacrate
👉 am crescut mobilitatea articulara
👉 am intarit musculatura fesiera, gambiera, abdominala, a coapselor si a bratelor

Tratamente la domiciliu - Subiecte medicale - Recuperare medicala - Ce efect a avut 👉 unul din exercitiile Kegel practicate ?

🔴👉 Exercitiul se executa la inceput mult mai limitat pana crestem toleranta la miscari ample astfel:
👉 asezat pe spate cu genunchii îndoiţi şi picioarele pe podea, mâinile sub spate, în zona inferioară a coloanei, incercam să presam cu mâinile partea inferioară a spatelui şi simultan, incercam ridicarea şoldurile de la sol, încordând muşchii pe care ii folosim la toaletă si mentinem pozitia un nr de timpi ( plecam de la 3-5 secunde si crestem progresiv )
👉 dupa ce ne-am antrenat si simtim ca am crescut toleranta si mobilitatea putem sa ridicam bazinul la maxim si sa crestem nr de secunde de mentinere la 30-60 secunde
👉 in momentul cand impingem bazinul, incordam fesierii si constientizam toate grupele musculare implicate: abdomen, coapse, fese
👉 daca ridicam calcaiele, ne sprijinim pe varfuri vom constata ca astfel vom antrena si muschii gambieri in acelasi timp
👉 daca mainile le vom prinde sub sezut si le vom intinde spre calcaie tensionand la maxim vom observa ca vor lucra si muschii bratelor, iar daca ne concentram putin MAI MULT putem sa tinem incordati in acelasi timp si pectoralii, lucrand la musculatura pieptului

🔴👉 Desigur, efectuarea exercitiilor fizice presupune concentrarea gandurilor pe grupele musculare la modul de actiune al exercitiului asupra grupelor implicate si NU la ce urmeaza sa facem peste o ora
👉 NU ajuta deloc in timp ce faci exercitii sa memorizezi “to do list-ul” din ziua in curs 🤪🤣
👉 si ca un ultim sfat cei care vreti sa faceti sport si spuneti ca nu puteti pentru ca obositi: 👉 cele mai eficiente exercitii sunt cele de MENTINERE si nu cele care presupun numar mare de repetari in viteza, ci numar mic de repetari intr-un tempo LENT care sa permita mobilizarea musculaturii implicate si CONSTIENTIZAREA miscarii precum si mentinerea pozitiei la punctul maxim de tensionare

🔴👉 Starea de BINE este o ALEGERE dragi prieteni, doar cand faci ALEGEREA constienta in mintea TA si incepi cu religiozitate sa o REPETI pentru a dobandi STAREA de BINE, doar atunci lucrurile incep sa se contureze si sa devii propriul TAU produs

👉 Pentru mai multe subiecte medicale puteti accea link-ul: Articole

HAI să învățăm ÎMPREUNĂ 

🔴👉 Vom viziona IMPREUNA cu participantii imagini de cazuri cu PLĂGI ÎN FAZĂ DE NECROZĂ si vom DISCUTA ce se poate face pentru a facilita debridarea, ce nu e recomandat sau ce se greseste frecvent si ce solutii putem gasi pentru a evita complicarea situației, inclusiv despre produse farmaceutice existente pe piata medicala
Webinar - Plagi in faza de NECROZA

Informația din text nu reprezintă un sfat medical, pentru orice problemă medicală vă rog consultați medicul !

Te rugam, sa nu copiezi acest text!